Comarch podkreśla, że jest największym polskim producentem systemów ERP, a niedawno przedstawił nowe narzędzie: Comarch ChatERP, które działa na zasadach sztucznej inteligencji. Co ten nowy system usprawnia?
Sztuczna inteligencja jest wprowadzana do systemów ERP m.in. w postaci modeli językowych. Komunikacja językiem naturalnym z systemem jest dobrze odbierana przez pierwszych użytkowników. Jeżeli ponadto rozwiązanie pozwoli po wpisaniu polecenia uzyskać dane, których ręczne uzyskanie wymagałoby długiej, żmudnej analizy, to zdecydowanie przyczyni się do usprawnienia pracy w przedsiębiorstwach. Przewidujemy, że chatboty opierające się na modelach AI staną się alternatywnym interfejsem komunikacji z systemami ERP. Comarch wyszedł naprzeciw tym oczekiwaniom, wprowadzając w grudniu 2023 r. wersję beta rozwiązania ChatERP do swoich systemów. A odpowiadając na zadane pytanie, ChatERP może dostarczać informacje o danych np. księgowych, finansowych czy magazynowych zgromadzonych w systemie
(np. ile jest na stanie laptopów? Który kierowca ma jutro urlop? Wskaż aktualną lokalizację towaru), samodzielnie je analizować i wyciągać wnioski, podpowiadać funkcje...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!