Shell jest w Polsce od 1992 r. Jaka jest dziś pozycja na polskim rynku paliw? Jakie plany inwestycyjne ma Shell na ten rok?
Shell systematycznie rozwija swoją sieć stacji paliw w Polsce. Obecnie firma posiada ponad 450 stacji, w tym ponad 380 stacji własnych i ponad 70 stacji partnerskich. Shell skupia się na rozwijaniu oferty w kluczowych i rentownych lokalizacjach – wiele z 13 nowopowstałych w 2024 r. stacji znajduje się przy głównych szlakach komunikacyjnych (Warszawa–Kraków, Warszawa–Suwałki, Szczecin–Wrocław) oraz w dużych aglomeracjach, takich jak Kraków, Gdańsk i Gliwice. Od lat koncentrujemy się na rozwoju segmentu paliw premium, rozwoju stacji LNG oraz rozbudowie infrastruktury dla pojazdów elektrycznych Shell Recharge. Shell angażuje się również w rozszerzanie swojej oferty pozapaliwowej, w tym konceptów gastronomicznych i usług dodatkowych na stacjach, a także w rozwój innowacyjnych rozwiązań w sektorze energetycznym. W 2025 r. skupiamy się na wyjątkowym wydarzeniu, jakim jest Shell Eco-marathon – innowacyjny konkurs prow...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!