Jak zminimalizować koszty operacyjne floty?

Temat numeru

– Dzisiaj Continental należy do światowych liderów przemysłu technologicznego, a na oponach Continental wyjeżdża z fabryki średnio co trzeci samochód wyprodukowany w Europie – podkreśla Krzysztof Otrząski, dyrektor ds. rozwiązań flotowych w Continental Opony Polska, w rozmowie z Januszem Mincewiczem.

Continental to znana na świecie marka oponiarska. Jakie były początki firmy?

Firma Continental powstała w 1871 r. w Hanowerze, w Niemczech. W swoich początkach specjalizowała się w produkcji wyrobów gumowych, takich jak opony do rowerów i powozów, a także tkanin powlekanych gumą. Z czasem skupiła się na rozwoju technologii oponiarskich, stając się pionierem w tej dziedzinie, m.in. produkując pierwsze na świecie opony posiadające bieżnik. Dzisiaj Continental należy do światowych liderów przemysłu technologicznego, a na oponach Continental wyjeżdża z fabryki średnio co trzeci wyprodukowany w Europie samochód.

Od kiedy jest na polskim rynku oponiarskim?

W Polsce Continental obecny jest od 1996 r. Firma z centralą w Warszawie zatrudnia ponad 100 osób i działa w obszarze sprzedaży oraz serwisu, oferując swoje produkty w sieciach dystrybucyjnych i współpracując z lokalnymi partnerami. Oprócz samych opon Continental oferuje również inteligentne rozwiązania technologiczne, m.in....

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy