Właśnie opublikowaliście przewodnik dla kupujących dotyczący automatyzacji magazynów. Wyjaśnij proszę, na czym polega ta koncepcja i czym różni się od obecnego krajobrazu magazynowego.
Koncepcja jest bardzo prosta: chcemy pomóc kupującym skupić się na rozwiązaniach, które mają sens dla klienta. Jako neutralni eksperci w dziedzinie intralogistyki porównujemy na przykład typowe magazyny ręczne z licznymi rozwiązaniami automatyzacji dostępnymi w Polsce, Niemczech i innych krajach europejskich oraz USA. Porównywane przez nas rozwiązania dotyczą pojemników, a nie palet.
Dlaczego taki przewodnik dla kupujących właśnie teraz? Jaka jest korzyść?
Zdaliśmy sobie sprawę, że klienci są zdezorientowani, jeśli chodzi o zakup automatyki magazynowej. Większość dostawców systemów automatyzacji zachwala swoje rozwiązania ponad stan. Problem dla kupujących polega na tym, że gdy klienci rozmawiają z dziesięcioma z nich, każda firma mówi mniej więcej to samo: „Kup moje rzeczy i wszystko będzie dobrze", ale bez świadomości, czy to prawda. Dzięki opublikowanemu Przewodnikowi Kupującego kupujący mogą teraz otrzymać spersonalizowany raport dostosowany do ich potrzeb w ciągu 10 dni. Raport zawiera przybliżone koszty automatyzacji magazynu, proponowane rozwiązania i okres zwrotu. Zapewnia to przejrzystość.

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!