Logistyka fundamentem nowoczesnych relacji z klientem
Wnioski z raportu wskazują, że rola logistyki się zmienia. Firmy przestają traktować ją jako „zaplecze”, a zaczynają postrzegać jako przestrzeń komunikacji i relacji z klientem. Aż 61% badanych firm regularnie wysyła spersonalizowane powiadomienia e-mail dotyczące zamówień – i 44% z nich obserwuje dzięki temu wzrost zaangażowania klientów. Śledzenie przesyłki przestaje być wyłącznie informacją „gdzie jest paczka” – staje się punktem kontaktu, który można kreatywnie zagospodarować.
Tracking, który angażuje i konwertuje?
Mimo tak dużego potencjału aż 59% firm nie wykorzystuje stron śledzenia przesyłek do działań marketingowych. To paradoks, biorąc pod uwagę, że to jedno z nielicznych miejsc, które klient odwiedza z własnej inicjatywy i z pełnym zaangażowaniem. Tylko 8% firm akty...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!