- Czy osiągnięty w czasach pandemii wysoki odsetek osób kupujących w internecie utrzymał się po jej zakończeniu?
- Czy użytkownicy wchodzą na chińskie marketplace’y tylko, aby oglądać produkty, czy również aby je kupić?
- Kto został liderem pod względem płatności online?
- Jakie produkty internauci kupują najczęściej i na co wydają najwięcej?
- Jak wyglądają zasięgi całej branży i poszczególnych sklepów w Polsce?
1. Wzrost z czasów COVID-19 został utrzymany
W czasie pandemii mierzyliśmy się z wieloma obostrzeniami i problemami w związku z robieniem zakupów w sklepach stacjonarnych. Spowodowało to szybki wzrost odsetka osób kupujących online. W efekcie w 2021 r. 75% badanych zadeklarowało, że kupuje w polskich e-sklepach, co stanowiło wzrost o 12 p.p. w porównaniu z rokiem 2019. I na tym wzrost się skończył.

Tegoroczna edycja raportu „E-commerce w Polsce” jest czwartą z kolei, w której odsetek ten nie uległ zmianie. Fakt, że udało się utrzymać pandemiczny wzrost (i z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!