Na rynku jest wiele technik promocji pracodawcy, a firmy prześcigają się, oferując atrakcyjne benefity mające na celu nie tylko zainteresować potencjalnych kandydatów, ale także wzmocnić zaangażowanie aktualnych pracowników.
Zapewne każdy z nas wie jakie są korzyści z wysokiego zaangażowania pracowników. A czy zastanawiałeś się, jakie korzyści niesie za sobą posiadanie ambasadorów marki wśród pracowników?
Bardzo często spotykam się z obawami. Główną z nich jest to, że polityka związana z marketingiem i działania promocyjne oraz rekrutacyjne wymkną się spod kontroli. Jest takie ryzyko, ale jest ono realne tylko wtedy, kiedy nie wdrożymy naszego ambasadora wystarczająco dobrze w dany projekt.
Z pewnością czytając ten artykuł, już zdążyłeś pomyśleć: „no tak, ale to dobre dla korporacji, z rozwiniętym marketingiem oraz działaniami employerbrandingowymi…” Zaskoczę Cię – ambasadorem mar...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!