Wielka trójka

Wszystko wskazuje na to, że Jungheinrich AG znajdzie się w pierwszej trójce koncernów światowych

Logistyka wewnątrzzakładowa Baza wiedzy

Przekroczyć 2 mld euro obrotu oraz osiągnąć 9 proc. udział w rynku na świecie – takie cele określiła w swojej strategii firma Jungheinrich AG na 2007 rok. Realizacja tych celów wspomagana jest nowymi inwestycjami oraz modernizacją i wprowadzaniem na rynek nowych modeli wózków widłowych. 

 

Na prezentację nowej strategii w realizacji celu zaproszono przedstawicieli prasy branżowej do Hamburga, gdzie w otoczeniu portowej scenerii 13 września br. przedstawiono bieżące wyniki i plany na przyszłość.

 

Na światowej liście rankingowej za 2006 r. Jungheinrich AG zajmuje czwarte miejsce z obrotami 1748 mln euro, po konsorcjach Toyota – 4700 mln euro, Kion – 4020 mln euro i Nacco – 1982 mln euro, a gdy Jungheinrich AG zrealizuje plany przekroczenia 2 mld obrotu, będzie na trzeciej pozycji na świecie.


Hans-Georg Frey, prezes zarządu Jungheinrich AG jest dobrej myśli, po analizie dotychczasowych osiągnięć firmy na rynku urządzeń magazynowych w obszarze trzech głównych rynków – Amery...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy