Wdrażanie systemu SRM często spychane jest z kolejki priorytetowych zadań przez inne i bywa postrzegane raczej jako zarodek generowania kosztów niż jako narzędzie strategiczne. Ale ze względu na zmieniające się warunki rynkowe, zarządy firm z coraz większą uwagą skupiają się na korzyściach płynących z zastosowania SRM.
Klęska sukcesu - dlaczego?
W przeprowadzonych ostatnio badaniach, którym poddano szefów działów zaopatrzenia z trzynastu gałęzi przemysłu (z takich branż, jak farmacja, produkcja przemysłowa, motoryzacja, wytwórcy opakowań spożywczych i elektroniki) znaczna liczba respondentów wierzy, że potrafi...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!