Rosnące niezadowolenie?

TEMAT NUMERU Baza wiedzy

Rozwój nowych technologii informatycznych, rosnąca konkurencja w biznesie, rosnące wymagania dotyczące czasu realizacji zleceń, skrócenie cyklu życia produktów, zmieniające się potrzeby i wymagania klientów... – to tylko kilka czynników które skłoniły wiele przedsiębiorstw do rewizji i reorganizacji swojej strategii biznesowej. Od prawie 10 lat coraz więcej firm powraca do skupienia się na swojej kluczowej działalności, w której mają cały niezbędny know-how i doświadczenie, stanowiące podstawę ich konkurencyjności. 

Wynikiem takiego podejścia jest duża popularność outsourcingu, m.in. logistycznego. W latach 2012-2015 mówiło się o boomie na outsourcing, obecnie stał się on powszechną praktyką wielu firm, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych, niezależnie od rodzaju prowadzonego biznesu czy ich rozmiaru.

 


Satysfakcja z outsourcingu


Zadowolenie klienta od zawsze jest kluczowym czynnikiem w budowaniu trwałych relacji partnerskich z dostawcami, które pozwalają na podział korzyści oraz ryzyk ze wzajemnej współpracy. Okazane zainteresowanie klientem, jego oczekiwaniami, zrozumienie jego potrzeb to tylko kilka czynników, które możemy wyróżnić spośród tych, które mają wpływ na relacje między dostawcą usługi a klientem.
Czy satysfakcję można jakoś zmierzyć? Tak, mierzalnym aspek...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy