W październiku na rynku pojawiła się publikacja „Sztaplar Image Factbook 2010”. Badanie — oparte na ankietach i wywiadach z osobami zarządzającymi firmami wózkowymi — pokazuje, jak podzielony jest rynek (uwzględniona została w większość dużych firm działających na rynku), jak obecnie wygląda oferta, kto i ile wózków sprzedaje (dane za cały 2009 r. i pierwsze półrocze 2010 r.), a także to, na jakie korzyści może liczyć obecny i przyszły klient. Pod każdą z ankiet nadesłanych do redakcji podpisały się osoby decyzyjne, pełniące kluczowe role w swoich firmach, gwarantując tym samym swoim podpisem prawdziwość publikowanych danych — tak przed klientami, jak i przed swoimi konkurentami.
Warto podkreślić, że niniejszy tekst jest jedynie wycinkiem obszernego raportu jakim jest Badanie „Sztaplar Image Factbook 2010”.
Wózki czołowe — segment prestiżowy
W 2009 r. średnio od 40 do 50% spadła sprzedaż wózków widłowych w firmach działających na polskim rynku. Spadek jest spory, ale warto dodać, że są to wyniki zbieżne z danymi firm działającyc...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!