Na pytanie „Jak Pan/Pani ocenia konkurencję na rynku firm z usługami doradztwa logistycznego?” najwięcej osób, bo niemal 35% odpowiedziało, że rozbieżność cenowa i kompetencyjna jest tak duża i kłopotliwa do sprawdzenia, że ocena ta jest mocno utrudniona. Niemal 27% badanych określiło ten rynek jako rozproszony. Według nich firmy różnią się pod wieloma względami: cenowym, zakresem usług, jakością, portfolio, czy zasięgiem. Natomiast 23% respondentów wskazywała na dużą rozbieżność w jakości usług, a także ich cen i posiadanych przez pracowników kompetencji. Te czynniki powodują, że wybór właściwego partnera do projektu nie jest łatwy.
Jednocześnie ponad 90% (90,4%) osób deklaruje, że widzi różnicę pomiędzy firmami świadczącymi usługi doradztwa logistycznego a doradztwem produktowym świadczonym przez firmy sprzedające sprzęt lub oprogramowanie.
Nie (tylko) cena
...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!