Podoba mi się Wasz slogan reklamowy: „We do not transport goods, we transport dreams”. Proszę powiedzieć, jak to interpretować?
Długo zastanawialiśmy się, jakie hasło powinno towarzyszyć naszej działalności biznesowej. Chcieliśmy, aby niosło ono jakieś przesłanie, a nie tylko słowa, które nic nie znaczą. A ponieważ jednym z naszych celów biznesowych jest urzeczywistnianie marzeń naszych klientów, poprzez np. doradztwo dotyczące rozpoczęcia działalności i funkcjonowania w branży beverages, wybraliśmy właśnie takie hasło, które wspiera realizację ich marzeń w biznesie.
Hillebrand to światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze wąskiego rynku napojów spirytusowych. Czy na rynku usług logistycznych jest miejsce na tak wąską specjalizację?
W tym roku firma obchodzi 178. rocznicę swojej działalności i przez te wszystkie lata rozwijała się w tej wąskiej specjalizacji – logistyce napojów alkoholowych i niealkoholowych. Na...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!