Jakiego zakresu serwisu spodziewać się po producentach?

SYSTEMY SKŁADOWANIA Baza wiedzy

Specjaliści są zgodni, że inwestując w regały automatyczne, nie należy dać się ponieść fantazji. Trzeba wybrać dokładnie taki sprzęt, jaki będzie potrzebny w konkretnej sytuacji, i pamiętać o kosztach jego eksploatacji. Przy tym wysoki stopień skomplikowania niektórych regałów automatycznych nie musi oznaczać, że są one kłopotliwe w eksploatacji. Profesjonalne służby serwisowe mają praktycznie wszyscy dostawcy regałów. Ale o ile regałowe inspekcje są podobne, o tyle już zakres i charakter poszczególnych napraw mogą się od siebie różnić. Tym bardziej że regały automatyczne są produktami mocno zindywidualizowanymi, nierzadko szytymi na miarę. 
 

W zasadzie wszyscy dostawcy regałów automatycznych podkreślają, że zakres serwisu jest bardzo szeroki. W Baumalogu zaznaczają, że kluczem do efektywności maszyn i urządzeń jest zapewnienie utrzymania ich w ruchu. 
– Mając na uwadze, że w życiu maszyn i urządzeń kluczem do sukcesu jest zapewnienie utrzymania maszyn w ruchu, zapewniamy profesjonalne i odpowiedzialne usługi serwisowe produkowanych przez nas rozwiązań. Zapewniamy: bieżącą naprawę i usuwanie usterek, również w trybie 24/7/365, przebudowę i modernizację wytworzonych systemów w związku z ciągłym postępem technologicznym, przeprowadzki i relokacje maszyn i urządzeń, dostęp do części zamiennych oraz dokumentacji technicznej, specjalne pakiety serwisowe, okresowe kontrole i przeglądy instalacji regałowych – wylicza Marcin Kozłowski, odpowiedzialny za działalność operacyjną firmy Baumalog. 

 


A dotyczy to wszystkich regałów oferowanych...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy