Zsumujmy hasła „innowacje”, „logistyka”, a do tego jeszcze „w Polsce”. Jak Pan sądzi, co może z tego wyniknąć?
To, co generalnie jest siłą napędową dla polskiego rynku, to położenie geograficzne w środkowo-wschodniej Europie, skąd firmy mogą skutecznie obsługiwać swoich klientów w sąsiadujących krajach, a także w Europie Zachodniej.
Polski rynek jest także bardzo atrakcyjny z punktu widzenia inwestora. W ciągu ostatnich 10 lat wiele międzynarodowych przedsiębiorstw zainwestowało w otwarcie swoich fabryk w tym regionie – silne podstawy gospodarcze i zaplecze wykwalifikowanej kadry są czynnikami, które wpływają na pozytywne decyzje międzynarodowych inwestorów dotyczące lokowania kapitału w Polsce.
Kraj czerpie także z rozwoju infrastruktury drogowej i nowych lokalizacji dla usługodawców logistycznych, które otwarto, aby ulepszyć łańcuch dostaw i skrócić czas dostaw. Ten rozwój ma swoje odzwierciedlenie w rocznej stopie wzrostu kraju średnio na poziomie 3,9%, odkąd Polska weszła do Unii Europejs...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!