I ETAP
Każda z firm deweloperskich, która weźmie udział w plebiscycie, prezentowana jest na łamach czasopisma w formie ustandaryzowanych prezentacji, których kolejne odsłony publikowane są w „Nowoczesnym Magazynie” już od tego numeru. Prezentujemy w nich podstawowe dane na temat firmy, jej historię, filozofię, zakres usług czy przykłady zrealizowanych inwestycji.
II ETAP
Kolejny etap oceny to analiza wymiernych wskaźników na podstawie ankiet zaprojektowanych we współpracy z „Cushman & Wakefield” – patronem merytorycznym plebiscytu i uzupełnionych przez deweloperów, biorących udział w plebiscycie. Pod uwagę brane będą m.in.: liczba lokalizacji, dostępna powierzchnia, przyrost powierzchni w ostatnich latach, liczba kontraktów, średnia długość trwania kontaktu, wielkość inwestycji, standardy działania czy zaangażowanie w działania pozabiznesowe. Na pods...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!