Rok 2020 zostanie zapamiętany jako okres, w którym wzrosty sprzedaży internetowej, dla wielu branż, osiągnęły rekordowe wartości. Nikogo już nie dziwiły zmiany aktywności po kilkanaście/kilkadziesiąt procent. Pewnym standardem w dobie niepewności, zamykania poszczególnych gałęzi gospodarek stały się zmiany aktywności sięgające kilkuset procent.
Aby sprostać takiemu wyzwaniu, część podmiotów szukała rozwiązań podnoszących możliwości produkcyjne w magazynach centralnych, inni zaś, optymalizując koszty, zaczęli wykorzystywać zamknięte dla klientów sklepy, aby realizować zamówienia internetowe, a tym samym odciążyć magazyny centralne i utrzymać dobrą ofertę dla klienta (czas dostawy, jakość). Wydaje się, że to drugie rozwiązanie będzie coraz bardziej widoczne na rynku i na stałe wpisze się w obraz logistyki e-commerce.
Jak widać na rynku, część z podmiotów na stałe postanowiła wykorzystać sklepy stacjonarne jako uzupełnienie siatki logistycznej i uwzględnia te aktywa w planach średnio- i długo...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!