Etykieta z jednej ręki

Koncepcja one stop shopping w sektorze automatycznej identyfikacji

TEMAT NUMERU Baza wiedzy

Trudno znaleźć na rynku produkt, który nie byłby opatrzony etykietą – to dziś podstawowy, uniwersalny nośnik informacji o wyrobie. Szybkość wprowadzania produktów 
na rynek wpływa na zwiększenie oczekiwań wobec firm z branży auto ID. 

 

 

Wyobraźmy sobie sytuację firmy, która wprowadza na rynek nowy produkt i musi się zatroszczyć o pełną jego identyfikację. A więc znaleźć podwykonawcę, który napisze odpowiednie oprogramowanie, dostarczy urządzenia do znakowania, zapewni ich serwis i zaopatrzy w materiały eksploatacyjne. Najczęściej bywa tak, że klient musi na własną rękę szukać kilku firm świadczących te usługi. Co oczywiście jest procesem czasochłonnym, a w dodatku obciążonym ryzykiem – jeśli klient nie ma rozeznania w rynku.

 


 
Jeden dostawca

 

Sektor automaty...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy