Leasing od dawna jest traktowany jako „zwykły” środek pozyskiwania kapitału, na równi z kredytem bankowym. Dlatego też ofertą leasingową zainteresowane są wszystkie podmioty gospodarcze. Z leasingu korzysta praktycznie każda grupa klientów, począwszy od największych międzynarodowych korporacji, poprzez duże i średnie firmy w skali kraju, aż do odbiorców indywidualnych, tj. małych firm rodzinnych, gdzie nierzadko sam właściciel jest operatorem — twierdzi Marcin Zarzecki, marketing manager w Linde Material Handling Polska. Takie same spostrzeżenia ma także Tomasz Wilk — specjalista ds. Komunikacji Marketingowej w firmie Deutsche Leasing Polska SA, który dodaje, że to firmy z sektora małychi średnich przedsiębiorstw są siłą napędową polskiego rynku leasingu.

Branża budowlana motorem napędowym rynku
Polska jest bezsprzecznie jednym z największych placów budowy w Europie. Nasz kraj jest pokaźnym beneficjentem środków unijnych, co zbiega się z inwestycjami planowanymi na Mistrzostwa w Piłce Nożnej Euro 2012. Nie dziwi więc fakt, że jednym z największych leasingobiorców na rynku są firmy z branży budowlanej i podmioty z nią związane (logistyka, transport).
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!