Regulamin Kampanii promocyjnej
Konto dla Studenta

§ 1
Postanowienia wstępne

Niniejszy regulamin określa warunki i zasady Kampanii Promocyjnej „Konto dla Studenta” skierowanej do Studentów studiów magisterskich i licencjackich, oraz szkół logistycznych (dalej: „Promocja”). Promocja dotyczy wyłącznie serwisu internetowego Logistykaimagazynowanie.pl i trwa w Okresie trwania Promocji, przy czym Organizator Promocji upoważniony jest do jej wcześniejszego zakończenia, bez naruszenia praw Uczestników, którzy przystąpili do Promocji przed zakończeniem Promocji.

§ 2
Organizator Promocji

Niniejszy regulamin określa warunki i zasady Kampanii Promocyjnej „Konto dla Studenta” skierowanej do Studentów studiów magisterskich i licencjackich, oraz szkół logistycznych (dalej: „Promocja”). Promocja dotyczy wyłącznie serwisu internetowego Logistykaimagazynowanie.pl i trwa w Okresie trwania Promocji, przy czym Organizator Promocji upoważniony jest do jej wcześniejszego zakończenia, bez naruszenia praw Uczestników, którzy przystąpili do Promocji przed zakończeniem Promocji.

Organizatorem Promocji jest:

Forum Media Polska sp. z o.o. (dalej „Zaufany Terapeuta”), z siedzibą w Poznaniu przy ul. Polskiej 13, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000037307, kapitał zakładowy w kwocie: 300 000 złotych, numer identyfikacji podatkowej NIP: 781-155-12-23 (dalej: „Organizator”).

§ 3
Uczestnicy Promocji
  1. Udział w Promocji wymaga skorzystania z kodu rabatowego.
  2. Warunkiem użycia kodu rabatowego jest posiadanie przez Uczestnika aktywnego dostępu do serwisu internetowego Logistykaimagazynowanie.pl (dalej: „Klienci”).
  3. Z kodu mogą skorzystać wyłącznie studenci studiów magisterskich i licencjackich na kierunku logistycznym.
  4. Każdy uczestnik Promocji zostanie zweryfikowany pod kątem spełniania warunków udziału w Promocji, w szczególności, co do posiadania statusu ucznia, bądź absolwenta. Organizator w osobnej korespondencji wystąpi do uczestnika o przekazanie dokumentów potwierdzających spełnianie przez Uczestnika warunków udziału w Promocji.
  5. W przypadku skorzystania przez Klienta z kodu rabatowego w sytuacji gdy nie spełnia on warunków udziału w Promocji Organizator upoważniony jest do natychmiastowej blokady konta Klienta oraz ma prawo naliczyć opłaty za bezpodstawny okres użytkowania konta Premium.
§ 4
Zasady Dystrybucji i Wykorzystania Kodów
  1. Kody rabatowe dostarczane są do Klientów w postaci elektronicznej (e-mail lub SMS) oraz w ramach organizowanej promocji, akcji marketingowej lub indywidualnego porozumienia z Klientem.
  2. Wpisanie Kodu rabatowego w momencie rejestracji konta spowoduje obniżenie wartości zamawianych towarów o wartość procentową lub kwotową przekazanego Klientowi Kodu rabatowego.
  3. Kody rabatowe nie sumują się ze sobą. Klient może zostać wykorzystany tylko jeden Kod rabatowy.
  4. Kod rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne (gotówkę) w całości ani w części oraz nie może zostać zwrócony Sprzedawcy.
§ 5
Okres trwania Promocji
  1. Promocja trwa od 1 sierpnia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. (dalej: „Okres Promocji”).
  2. Ważność konta utworzonego w okresie promocji trwa 365 dni od momentu utworzenia konta.
§ 6
Okres trwania konta Premium
  1. Klient, który skorzystał z Promocji może w każdej chwili zrezygnować z konta Premium – nie ponosząc przy tym żadnych dodatkowych opłat.
  2. W przypadku przedłużenia o którym mowa w §8 ust. 5 serwisu (https://www.laj.pl/regulamin), usługodawca wyraźnie zawiadamia o automatycznym przedłużeniu Prenumeraty w cenie regularnej.
§ 7
Reklamacje
  1. Wszelkie reklamacje związane z Promocją można składać:
    1. telefonicznie pod nr tel. 61 66 55 787 (opłata zgodnie z taryfikatorem operatora),
    2. przy użyciu poczty elektronicznej, przesyłając korespondencję na adres e-mail: bok@forum-media.pl
    3. za pośrednictwem formularza reklamacyjnego znajdującego się na stronie internetowej: www.logistykaimagazynowanie.pl
  2. Reklamacja powinna zawierać: dane kontaktowe tj. imię i nazwisko, adres, telefon oraz opis i uzasadnienie reklamacji.
  3. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona przez Organizatora pisemnie, telefonicznie, w formie elektronicznej, bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. W uzasadnionych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony maksymalnie do 90 dni, po uprzednim wyjaśnieniu Uczestnikowi przyczyn opóźnienia i wskazania okoliczności wymagających dodatkowego ustalenia.
§ 8
Postanowienia końcowe
  1. Podstawę prawną Promocji stanowi Regulamin oraz otrzymany kod rabatowy wraz z warunkami jego wykorzystania.
  2. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.logistykaimagazynowanie.pl/regulamin-promocja-student
  3. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się Regulamin Serwisu Logistykaimagazynowanie.pl oraz przepisy kodeksu cywilnego
  4. Organizator zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuje, że w Okresie Promocji będzie przetwarzał dane osobowe Uczestników w celu realizacji Promocji. Uczestnikom przysługuje prawo dostępu do nich oraz prawo ich poprawiania.
  5. Organizator jest odpowiedzialny za przeprowadzenie Promocji i jej prawidłowy przebieg.