Regulamin Kampanii promocyjnej
Konto dla Studenta
Postanowienia wstępne
Niniejszy regulamin określa warunki i zasady Kampanii Promocyjnej „Konto dla Studenta” skierowanej do Studentów studiów magisterskich i licencjackich, oraz szkół logistycznych (dalej: „Promocja”). Promocja dotyczy wyłącznie serwisu internetowego Logistykaimagazynowanie.pl i trwa w Okresie trwania Promocji, przy czym Organizator Promocji upoważniony jest do jej wcześniejszego zakończenia, bez naruszenia praw Uczestników, którzy przystąpili do Promocji przed zakończeniem Promocji.
Organizator Promocji
Niniejszy regulamin określa warunki i zasady Kampanii Promocyjnej „Konto dla Studenta” skierowanej do Studentów studiów magisterskich i licencjackich, oraz szkół logistycznych (dalej: „Promocja”). Promocja dotyczy wyłącznie serwisu internetowego Logistykaimagazynowanie.pl i trwa w Okresie trwania Promocji, przy czym Organizator Promocji upoważniony jest do jej wcześniejszego zakończenia, bez naruszenia praw Uczestników, którzy przystąpili do Promocji przed zakończeniem Promocji.
Organizatorem Promocji jest:
Forum Media Polska sp. z o.o. (dalej „Zaufany Terapeuta”), z siedzibą w Poznaniu przy ul. Polskiej 13, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000037307, kapitał zakładowy w kwocie: 300 000 złotych, numer identyfikacji podatkowej NIP: 781-155-12-23 (dalej: „Organizator”).
Uczestnicy Promocji
- Udział w Promocji wymaga skorzystania z kodu rabatowego.
- Warunkiem użycia kodu rabatowego jest posiadanie przez Uczestnika aktywnego dostępu do serwisu internetowego Logistykaimagazynowanie.pl (dalej: „Klienci”).
- Z kodu mogą skorzystać wyłącznie studenci studiów magisterskich i licencjackich na kierunku logistycznym.
- Każdy uczestnik Promocji zostanie zweryfikowany pod kątem spełniania warunków udziału w Promocji, w szczególności, co do posiadania statusu ucznia, bądź absolwenta. Organizator w osobnej korespondencji wystąpi do uczestnika o przekazanie dokumentów potwierdzających spełnianie przez Uczestnika warunków udziału w Promocji.
- W przypadku skorzystania przez Klienta z kodu rabatowego w sytuacji gdy nie spełnia on warunków udziału w Promocji Organizator upoważniony jest do natychmiastowej blokady konta Klienta oraz ma prawo naliczyć opłaty za bezpodstawny okres użytkowania konta Premium.
Zasady Dystrybucji i Wykorzystania Kodów
- Kody rabatowe dostarczane są do Klientów w postaci elektronicznej (e-mail lub SMS) oraz w ramach organizowanej promocji, akcji marketingowej lub indywidualnego porozumienia z Klientem.
- Wpisanie Kodu rabatowego w momencie rejestracji konta spowoduje obniżenie wartości zamawianych towarów o wartość procentową lub kwotową przekazanego Klientowi Kodu rabatowego.
- Kody rabatowe nie sumują się ze sobą. Klient może zostać wykorzystany tylko jeden Kod rabatowy.
- Kod rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne (gotówkę) w całości ani w części oraz nie może zostać zwrócony Sprzedawcy.
Okres trwania Promocji
- Promocja trwa od 1 sierpnia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. (dalej: „Okres Promocji”).
- Ważność konta utworzonego w okresie promocji trwa 365 dni od momentu utworzenia konta.
Okres trwania konta Premium
- Klient, który skorzystał z Promocji może w każdej chwili zrezygnować z konta Premium – nie ponosząc przy tym żadnych dodatkowych opłat.
- W przypadku przedłużenia o którym mowa w §8 ust. 5 serwisu (https://www.laj.pl/regulamin), usługodawca wyraźnie zawiadamia o automatycznym przedłużeniu Prenumeraty w cenie regularnej.
Reklamacje
- Wszelkie reklamacje związane z Promocją można składać:
- telefonicznie pod nr tel. 61 66 55 787 (opłata zgodnie z taryfikatorem operatora),
- przy użyciu poczty elektronicznej, przesyłając korespondencję na adres e-mail: bok@forum-media.pl
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego znajdującego się na stronie internetowej: www.logistykaimagazynowanie.pl
- Reklamacja powinna zawierać: dane kontaktowe tj. imię i nazwisko, adres, telefon oraz opis i uzasadnienie reklamacji.
- Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona przez Organizatora pisemnie, telefonicznie, w formie elektronicznej, bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. W uzasadnionych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony maksymalnie do 90 dni, po uprzednim wyjaśnieniu Uczestnikowi przyczyn opóźnienia i wskazania okoliczności wymagających dodatkowego ustalenia.
Postanowienia końcowe
- Podstawę prawną Promocji stanowi Regulamin oraz otrzymany kod rabatowy wraz z warunkami jego wykorzystania.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.logistykaimagazynowanie.pl/regulamin-promocja-student
- W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się Regulamin Serwisu Logistykaimagazynowanie.pl oraz przepisy kodeksu cywilnego
- Organizator zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuje, że w Okresie Promocji będzie przetwarzał dane osobowe Uczestników w celu realizacji Promocji. Uczestnikom przysługuje prawo dostępu do nich oraz prawo ich poprawiania.
- Organizator jest odpowiedzialny za przeprowadzenie Promocji i jej prawidłowy przebieg.