P.B.H. S.A. jest właścicielem polskiej marki odzieżowej Quiosque, która na rynku istnieje już od 25 lat. Swoją ofertę kieruje do kobiet w wieku od 30 do 50 lat. P.B.H. posiada ponad 140 sklepów w całym kraju i stale się rozwija, planując tworzenie kolejnych punktów sprzedaży. Około połowę sklepów sieci stanowią lokale franczyzowe.
Współpracuje zarówno z polskimi dostawcami, jak i z dostawcami z krajów Unii Europejskiej oraz z Bliskiego i Dalekiego Wschodu. P.B.H. zatrudnia ponad 300 pracowników, z czego większość osób zaangażowana jest do obsługi sklepów stacjonarnych.
Geneza projektu
P.B.H. poszukiwała nowego rozwiązania informatycznego, które wspierałoby jej dalszy rozwój. Wcześniej, oprócz systemu ERP, firma korzystała również z różnych dedykowanych rozwiązań. Nie były one częścią głównego systemu, lecz zostały stworzone jako osobno funkcjonujące elementy. Poszukując nowego oprogramowania, firmie zależało, aby stanowiło ono odzwierciedlenie dotychczas wykorzystywanego rozwiązania w tych obszarach, które funkcjonują zadowalająco. Ponadto nowy system miał usprawniać wymagające tego elementy i zapewnić możliwość rozwoju w planowanych przez firmę kierunkach, szczególnie w obszarach rozwoju mechanizmów zwiększających sprzedaż (programy lojalnościowe...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!