— Na początku tego roku zarząd spółki Wandalex zmienił strategię firmy, która zakładała m.in. pozyskanie nowej grupy klientów i rozbudowę działu projektów logistycznych. Jak Pan ocenia tę decyzję z perspektywy ostatnich dziesięciu miesięcy?
— Nie używałbym tutaj określenia „zmiana strategii”, gdyż z tym procesem kojarzy mi się zmiana profilu działalności czy też adresatów oferty, a nie kierunku rozwoju, co właśnie uczyniliśmy, poszerzając naszą ofertę. Nadal rozwijamy produkty, które do tej pory mieliśmy w swojej ofercie, czyli wózki widłowe, regały magazynowe, ale uzupełniamy je stopniowo o nową gamę asortymentui ulepszenia technologiczne. Tak naprawdę nasza główna strategia nie zmienia się od lat, a jedynie jest korygowana poprzez zmieniające się realia ry...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!