Serwisom pod rozwagę

Logistyka wewnątrzzakładowa Baza wiedzy

„Są trzy główne kryteria świadczące o tym, czy dany serwis wózków widłowych jest dobry: cena usługi, cena usługi i... cena usługi” — tak przynajmniej mawia znajomy przedsiębiorca mający flotę ponad 100 wózków, trzech różnych marek. Tak, cena jest ważna, ale czy tylko ona ma wpływ na wybór i późniejszą ocenę serwisu widlaków? Postanowiliśmy to sprawdzić w minibadaniu, którego wyniki prezentujemy poniżej. 

 

Na podstawie rozmów z Czytelnikami „Nowoczesnego Magazynu” (i jednocześnie użytkownikami wózków widłowych) wyodrębniliśmy 11 kryteriów wyboru i oceny usług serwisowych. Następnie poprosiliśmy przedsiębiorców-użytkowników o przyporządkowanie im punktów — w skali od 1 do 5. Skrajne oceny oznaczały: „kompletnie nieistotne...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy