***
Największa nauka dla naszej firmy płynąca z 2010 r. to...
…spostrzeżenie, że rynek żyje własnym życiem i nie jest do końca przewidywalny. Po ogromnej zapaści w 2009 r. rynek wzrósł w br. o ok. 50%, czego nie przewidział chyba żaden analityk. Jungheinrich wykorzystał tę szansę, co w praktyce przełożyło się na wyraźnie większy udział w rynku.
Rywalizacja wśród firm sprzedających wózki w 2010 r. miała przede wszystkim charakter...
…ostrej walki na froncie cenowym. Jungheinrich — zamiast argumentów cenowych — wykorzystał przewagę technologiczną i organizacyjną.
Po pierwszym półroczu 2011 r. na polskim rynku wózków widłowych spodziewam się...
…dalszego wzrostu rynku i mam nadzieję, że jego wielkość pozytywnie nas zaskoczy.
Model wózka widłowego, który był w 2011 r. dla firmy „motorem sprzedaży”...
…firmie, takiej jak nasza trudno podać jeden konkretny „motor sprzedaży”.
W każdym segmencie — zarówno w wózkach, jak i w regałach — mamy d...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!