Raport z polskiego rynku wózków

Rynek Baza wiedzy

Po raz drugi, pod marką czasopism „Nowoczesny Magazyn oraz „Logistyka a Jakość”, przygotowaliśmy zestawienie redakcyjne: „Sztaplar Image Factbook", które jest próbą kompleksowego opisu polskiego rynku nowych i używanych wózków widłowych. Jak co roku — jako jedyni w Polsce 
— podajemy dane sprzedażowe pochodzące od producentów i dystrybutorów. 

 

Wraz z bieżącym wydaniem „Nowoczesnego Magazynu nasi prenumeratorzy otrzymują samodzielną publikację — drugą edycję autorskiego badania „Sztaplar Image Factbook 2009”. Badanie zostało oparte na ankietach i wywiadach z osobami zarządzającymi firmami wózkowymi — pokazuje, jak podzielony jest rynek, jak wygląda obecna oferta, kto i ile wózków sprzedaje, a także to — na jakie korzyści może liczyć obecny i potencjalny klient. Pod każdą z ankiet odesłanych do redakcji podpisały się osoby decyzyjne, pełniące kluczowe role w swoich firmach, gwarantując tym samym prawdziwość publikowanych danych — tak przed klientami, jak i przed swoimi konkurentami. 
Chcemy podkreślić, że „Sztaplar Image Factbook” nie jest rankingiem wyników sprzedaży, a badanie nie ma na celu wyłonienia najlepszego sprzedaw...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy