Wraz z bieżącym wydaniem „Nowoczesnego Magazynu nasi prenumeratorzy otrzymują samodzielną publikację — drugą edycję autorskiego badania „Sztaplar Image Factbook 2009”. Badanie zostało oparte na ankietach i wywiadach z osobami zarządzającymi firmami wózkowymi — pokazuje, jak podzielony jest rynek, jak wygląda obecna oferta, kto i ile wózków sprzedaje, a także to — na jakie korzyści może liczyć obecny i potencjalny klient. Pod każdą z ankiet odesłanych do redakcji podpisały się osoby decyzyjne, pełniące kluczowe role w swoich firmach, gwarantując tym samym prawdziwość publikowanych danych — tak przed klientami, jak i przed swoimi konkurentami.
Chcemy podkreślić, że „Sztaplar Image Factbook” nie jest rankingiem wyników sprzedaży, a badanie nie ma na celu wyłonienia najlepszego sprzedaw...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!