Wielu klientów przekonało się już, jak kosztowne może się okazać poszukiwanie najniższej ceny zakupu i świadomie kalkuluje użytkowanie wózka
w dłuższych okresach czasu, najczęściej jest to okres pięcioletni.
Nowoczesny Magazyn: – Po raz drugi z rzędu czytelnicy „Nowoczesnego Magazynu” przyznali marce Toyota tytuł rekomendowanego dostawcy wózków widłowych w ankiecie Sztaplar Image. Jak Pan myśli, skąd bierze się uznanie dla tej właśnie marki?
Marek Lewandowski – Zanim odpowiem, chciałbym serdecznie podziękować respondentom – zarazem użytkownikom naszych wózków widłowych – za tak pozytywne opinie. Otrzymanie i utrzymanie tytułu po raz drugi z rzędu to składowa bardzo wielu czynników i dowód na to, że po przyznaniu jej w roku ubiegłym nie osiedliśmy na laurach. Jedna z głównych myśli Toyoty mówi, że zawsze istnieje obszar do poprawy – należy go odkryć, nazwać i rozpocząć usprawnianie. Proces ten znów koreluje z poszukiwaniem źródła, sedna zagadnienia – co w języku japońskim określa się mianem „Genshi Gembutsu”. Przekładając to na praktyczne działania, wspólnie z Zarządem Firmy Emtor dokonujemy okresowych analiz SWOT, powalających nam na wypunktowanie obszarów, w których czujemy się komfortowo oraz takich, co do których niezbędne staje się przyłożenie większej uwagi. Uzgadniamy plan kolejnych działań, przy czym kluczo...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!