Swojego zadowolenia z tego faktu nie kryją organizatorzy. – Po fantastycznym wyniku z roku ubiegłego, gdzie mieliśmy 25-procentowy wzrost liczby odwiedzających, ten dodatkowy dwucyfrowy wzrost w procenty, był nieoczekiwany. Ogromny poziom zainteresowania ze strony międzynarodowej publiczności podkreśla pozycję LogiMAT-u, jako platformy intralogistyki i zarządzania łańcuchem dostaw – mówi Peter Kazander, dyrektor zarządzający EUROEXPO Messe, organizatora LogiMAT.
Warto podkreślić, że z roku na rok rośnie również liczba gości z Polski, którzy do Stuttgartu wybierają się w poszukiwaniu najnowszych rozwiązań dla łańcucha dostaw. Coraz więcej jest też polskich firm, które decydują się na zaprezentowanie swoich usług i produktów za zachodnią granicą. Wśród tegorocznych wystawców można było m.in. spotkać firmy ANDRZEJEWSKI Automatyzacja i Wyposażenie Produkcji, B2B-Europe.pl, BARTESKO, Co...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!