Opcja full-service dla wózków

Logistyka wewnątrzzakładowa Baza wiedzy

Opcja umowy typu full-service pozwala użytkownikom wózków widłowych z większym spokojem planować kosztorysy związane z przeglądami i ewentualnymi naprawami tych urządzeń. W wielu przypadkach zdecydowanie się na full-service wypada korzystniej cenowo, bo uwzględnia spory zakres ewentualnych napraw w sposób ryczałtowy. 

 

Umowa typu full-service gwarantuje stałość i przewidywalność podstawowych kosztów (ułatwia planowanie budżetów). Poza tym prawidłowa prewencja przynosi korzyści klientowi, chociażby w dostępności (ograniczenie liczby ewentualnych przestojów, ograniczenie konieczności kontroli kosztów przez Klienta, ryzyko ponoszenia kosztów). To także możliwość dopasowania warunków obsługi objętych stawką ryczałtowa do potrzeb klienta — komentuje Zbigniew Kowalski, dyrektor ds. Full Service w Still Polska.

 

Umowa powinna definiować zasady współpracy pomiędzy klientem i serwisem, a z...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy