Nowe produkty Nissana i nowe pomysły na rozwój

Logistyka wewnątrzzakładowa Baza wiedzy

Z Moniką Gębką, General Manager Dywizji Nissan Forklift, rozmawia Sebastian Śliwieński. 

 

- Na jakim etapie rozwoju jest dziś Wasza firma? W jakim miejscu chcecie być w najbliższym czasie, działając na tak konkurencyjnym rynku? 

- Nasza strategia wynika bezpośrednio z tego, kim jesteśmy. Marubeni jest korporacją o globalnym zasięgu z siedzibą główną w Tokio, która prowadzi działalność w różnych sektorach gospodarki. Na przykład na Filipinach Marubeni posiada 48 procent udziałów w zakładach energetycznych. Natomiast w Polsce Marubeni było dawniej wyłącznym dystrybutorem samochodów marki Nissan i w tym celu zbudowano sieć sprzedaży.W Polsce w tej chwili Marubeni Corporation jest właścicielem naszej firmy, która jest wyłącznym dystrybutorem produktów Nissan Forklift, a więc wózków widłowych i rozwiązań dotyczących gospodarki magazynowej. Nissan Motor Limited jest dostawcą samochodów, jak i doskonałych silników, które dostarcza do różnych producentów na świecie, również producentów wózków widłowych. Podkreślę jednak, że najbardziej innowacyjne rozwiązania pozostawia Nissan dla siebiei wykorzystuje je w autorskich produktach. Dodam, iż strategicznie zlokalizowane fabryki wózków Nissan w USA, Japonii, Hiszpanii oraz Szwecji pozwalają dzięki wysokiemu rozwojowi gospodarczemu tych krajów i kulturze pracy na utrzymanie rygorystycznych norm jakości wózków Nissan, dlatego fabryka Nissan nie jest zlokalizowana choćby w Chinach.

 

Jesteśmy jedyną firmą sprzedającą wózki widłowe, która działa poprzez sieć dealerów pokrywającą cały rejon Polski i która ma tak dużą sprzedaż — mówi Monika Gębka, General Manager Dywizji Nissan Forklift. 

 
- Na ile ważny jest polski rynek wózków widłowych dla korporacji, o której można powiedzieć, że nie tyle jest międzynarodowa, co globalna? 

— Jeśli chodzi o Nissana, to w tym segmencie jesteśmy uznawani za jeden z najważniejszych krajów w Europie. Po pierwsze ze względu n...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy