Firma rozwijała się dynamicznie od 15 lat. W tym czasie osiągnęła pozycję lidera rynku bielizny w Polsce i została jednym z największych producentów bielizny w tym regionie Europy. Sieć sprzedaży obejmuje cały kraj i liczy ponad 160 sklepów. Oprócz tego Atlantic posiada swoje sklepy w Czechach, Słowacji, Rosji i na Ukrainie.
W ciągu wielu lat funkcjonowania firma wypracowała sprawdzone procesy operacyjne, szczególnie w obszarze planowania kolekcji, obsługi zamówień, sprzedaży oraz dystrybucji. Celem firmy jest ciągłe zwiększanie swojej konkurencyjności na rynku
i poszerzanie sieci dystrybucyjnej. Aby jeszcze efektywniej wykorzystywać potencjał firmy oraz sprawnie zarządzać zasobami, konieczne jest wsparcie działalności biznesowej systemem ERP, który obejmie wszystkie sfery działalności firmy.
Wojciech Morawski
prezes zarządu Atlantic
Od kilku lat Atlantic intensywnie inwestuje
we własny rozwój. Systematycznie rozszerzamy sieć dystrybucyjną oraz poszukujemy nowych rynków sprzedaży. Wdrożenie systemu SAP ma nie tylko pomóc u...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!