Nadszedł czas na dużą inwestycję

Logistyka wewnątrzzakładowa Baza wiedzy

Z Dariuszem Wojcieszkiem, dyrektorem zarządzającym Toyota Material Handling Polska, o wynikach zamkniętego właśnie przez Toyotę roku finansowego i o planach budowy nowego centrum biurowo-magazynowego, rozmawia Sebastian Śliwieński. 

— Trudno jest być chyba optymistą, podsumowując ubiegłoroczne wyniki sprzedaży? Cały rynek wózków widłowych znacząco się skurczył...

— Mimo wszystko można patrzeć na sytuację z optymizmem, jeśli mam się ku temu powody. A my je mamy. Pomimo tego, że polski rynek sprzedaży wózków widłowych w 2009 r. zmniejszył się o ok. 50%, to nasza sprzedaż nie spadła. Podnieśliśmy również wartość sprzedaży, bowiem sprzedajemy więcej wózków czołowych w stosunku do lat, gdy firma oferowała tylko produkty obrandowane jako BT. Teraz w gamie mamy i Toyotę, i BT. 

— Sprzedaż nie jest jednak tylko wartością liczbową, ale i kwotową. Niekiedy udziały w rynku „buduje się”, obcinając własną marżę i obniżając ceny wózków. Jak to wyglądało w przypadku Toyoty? 

— Nasze produk...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy