— Trudno jest być chyba optymistą, podsumowując ubiegłoroczne wyniki sprzedaży? Cały rynek wózków widłowych znacząco się skurczył...
— Mimo wszystko można patrzeć na sytuację z optymizmem, jeśli mam się ku temu powody. A my je mamy. Pomimo tego, że polski rynek sprzedaży wózków widłowych w 2009 r. zmniejszył się o ok. 50%, to nasza sprzedaż nie spadła. Podnieśliśmy również wartość sprzedaży, bowiem sprzedajemy więcej wózków czołowych w stosunku do lat, gdy firma oferowała tylko produkty obrandowane jako BT. Teraz w gamie mamy i Toyotę, i BT.
— Sprzedaż nie jest jednak tylko wartością liczbową, ale i kwotową. Niekiedy udziały w rynku „buduje się”, obcinając własną marżę i obniżając ceny wózków. Jak to wyglądało w przypadku Toyoty?
— Nasze produk...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!