Co możemy dziś zaproponować klientowi, który przychodzi do sklepu ze smartfonem?
Dzisiejsze możliwości są nieograniczone. Rozwiązania, które proponują twórcy aplikacji, limitowane są wyłącznie pomysłowością ich autorów i specjalistów od marketingu. Telefon komórkowy, który jest podłączony do internetu, a także ma kamerę, która może zeskanować kod kreskowy, dostarcza klientowi niemal nieskończonej liczby informacji. Zaczynając od instrukcji obsługi, składu, tabeli wartości odżywczych, poprzez porównywanie cen do oferty produktów komplementarnych – a to nie koniec możliwości.
Czego jeszcze się spodziewać?
Aplikacje mobilne uruchamiają dziś także sieci handlowe, uzupełniając nimi kanał dystrybucji, w którym klienci mogą realizować pełny proces zakupowy. Dzięki takim rozwiązaniom konsument nie musi siadać przed komputerem, by kupować w internecie. Nie musi także tracić wolnego czasu na robienie zakupów, ponieważ cały proces zakupowy moż...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!