Nowoczesny Magazyn:
– Z końcem 2007 roku ma dojść do całkowitej integracji marek Toyota i BT. W jakiej fazie znajduje się ten proces?
Zbigniew Śliwiński: – W 2005 roku Toyota zdecydowała, że na rynkach światowych będzie jeden kanał sprzedaży, czyli jedna firma. Jeśli jedna firma, to może się nazywać tylko Toyota i będzie w całości należała do Toyoty. Produkty w koncercie jednak będą występowały pod dwoma markami- BT jako wózki magazynowe i wózki czołowe, spalinowe Toyoty. Ten proces unifikacji rozpoczął się w 2006 roku w krajach, gdzie było to stosunkowo proste, ponieważ istniała samodzielnie BT i Toyota. Wszędzie zaś, gdzie obie firmy reprezentowali wcześniej dealerzy, rozpoczął się proces ich wykupu i integracji korporacyjnej. Do pełnej integracji w ramach koncernu Toyota doszło z de...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!