Dwa lata temu Toyota Material Handling zajęła ważne miejsce w pawilonie 32 podczas targów CeMAT w Hanowerze, co podniosło rangę japońskiego producenta w Europie.
– Realizujemy nasz plan, który przynosi nam czołową pozycję na rynku i którą Toyota Material Handling ma na całym świecie i w Europie również. Nasz udział w rynku wciąż rośnie, a my wierzymy, że jesteśmy na podobnym poziomie razem z dwoma innymi firmami europejskimi. Jesteśmy w szczególności zadowoleni z tego, że udało nam się osiągnąć ten wzrost przy zachowaniu dużej rentowności – co oznacza, że możemy kontynuować inwestycje w nasze produkty i serwis w celu zaspokojenia potrzeb europejskich klientów – powiedział Matthias Fisher, prezydent i CEO firmy Toyota Material Handling.

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!