Kulisy przygotowań do targów Taropak 2008

Wywiad numeru Baza wiedzy

Rozmowa z Przemysławem Trawą, prezesem zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich i Januszem Mazurczakiem, dyrektorem grupy produktów, o przygotowaniach do tegorocznej edycji Taropaku. 

 

— Dlaczego warto przyjechać we wrześniu do Poznania na Taropak 2008? 
Janusz Mazurczak: — Chociażby z tego powodu, iż jest to czołowa impreza opakowaniowa w Europie. Ma ona długą tradycję, warto podkreślić, że Międzynarodowe Targi Poznańskie organizują ją już od 35 lat. Jednak przygotowując kolejny Taropak, nie opieramy promocji targów na historii, ale na twardych faktach, a te mówią, że jest to obecnie szósta-siódma impreza targowa w Europie pod względem wielkości. Są to targi mocno identyfikowane i dobrze postrzegane przez ludzi zajmujących się branżą opakowaniową, przechowywaniem towarów, a także szeroko rozumianą logistyką — zwłaszcza tą wewnątrzzakładową. Jest więc to impreza znana, markowa, która przyciąga nie tylko wystawców, ale również publiczność z Polski i całej Europy. 

 

Przemysław Trawa, prezes zarządu 
Międzynarodowych Targów Poznańskich.

 

— Ostatnia edycja targów pod hasłem Taropak odbyła się w 2006 roku. Wcześniej...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy