Elektryczny wózek paletowy ERD 220i jest o ok. 25% krótszy od swojego poprzednika dzięki nowej koncepcji akumulatora litowo-jonowego. Zamiast, jak dotychczas, instalować duży akumulator między platformą a widłami, tym razem konstruktorzy Jungheinrich umieścili dwa moduły akumulatorowe o pojemności 130 Ah w podwoziu pojazdu ERD 220i. Pominięcie nieporęcznej „wanny” akumulatora zapewnia znaczne korzyści w postaci poprawionych osiągów. Poprawiony rozkład masy ERD 220i skutkuje dużym przyspieszeniem i umożliwia jazdę z prędkością do 14 km/h. Pojazd oferowany jest w dwóch wariantach platformowych. Obie platformy mają stałe boczne ścianki ochronne (z trzech stron), co gwarantuje odpowiedni...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!