III wędki na Kongresie Modern Warehouse

W BRANŻY Baza wiedzy

Z Bartoszem Jacyną z firmy Logisys, która jest partnerem merytorycznym III Kongresu Modern Warehouse, odbywającego się 16-17 listopada w Warszawie, rozmawia Anna Frąckowiak.

Anna Frąckowiak: Rozmawiamy w końcówce września. Za półtora miesiąca w Warszawie odbędzie się III Kongres Modern Warehouse, w którego przygotowania bardzo aktywnie się Pan zaangażował. Pytanie w związku z tym brzmi: jakich imprez potrzebuje branża logistyczno-magazynowa?
Bartosz Jacyna: To bardzo trudne pytanie. Po pierwsze, mimo tego że konferencji logistycznych odbywa się w Polsce sporo, to uważam, że bardzo trudno jest wyrwać ludzi zza ich biurek czy odciągnąć od obowiązków. Są za coś odpowiedzialni, muszą być pod telefonem, brakuje im czasu. W przypadku średnich firm, które są zarządzane twardą ręką właściciela, jest to kwestia budżetów. Nie wszystkie firmy mają przecież budżet przeznaczany na wyjazdy, szkolenie czy dokształcanie pracowników. W związku z tym z całą pewnością impreza dla logistyków, bez względu na formę, musi przełamać utarty pogląd, że uczestnicząc w niej, pracownik wydostał się ze swojego kieratu i nie robi nic konstruktywnego. W efekcie największe imprezy przyciągają od 50-150 osób, podczas gdy logistyków jest w Polsce o wiele, wiele więcej. Mam też wrażenie, że jest wśród nich spore grono stałych bywalców, k...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy