Działająca od 45 lat firma cieszy się dużą popularnością w bisko 40 krajach, w tym w Polsce, Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Chinach i Brazylii. W blisko 1400 rozsianych po świecie punktach sprzedaży zarówno początkujący, jak i doświadczeni miłośnicy sportu mogą zaopatrzyć się we wszystko, co niezbędne do uprawiania dowolnej dyscypliny – sprzęt i odzież najbardziej znanych producentów oraz własnych marek firmy.
Dzięki oferowaniu produktów wysokiej jakości, w konkurencyjnych cenach, firma odniosła ogromny sukces na rynku europejskim i światowym, a jej sprzedaż regularnie wzrasta.
Wnikliwa analiza potrzeb
Innowacyjność jest ważnym aspektem strategii działania prze...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!