Litowo-jonowa rodzina od Toyoty
Japoński producent, który w tym roku przeniósł się z hali targowej do pawilonu „wózkowej trójki”, postawił w Hanowerze na wyróżnienie się z tłumu także we wnętrzu pawilonu. Przedstawicieli Toyoty MH odróżniały czerwone firmowe krawaty, dzięki którym wyłonienie z tłumu odwiedzających kompetentnej osoby, mogącej szczegółowo opowiedzieć o prezentowanym sprzęcie, było bardzo proste.
Firma zaprezentowała przede wszystkim całą rodzinę błękitnych urządzeń techniki magazynowej BT Levio, w których zostały zastosowane baterie litowo-jonowe. Dzięki wykorzystaniu w nich efektu pamięci bateria powinna wytrzymać ok. 4000 cykli ładowania, a więc tyle, ile wynosi żywotność wózka niskiego lub wysokiego podnoszenia.
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- wydań magazynu "Logistyka i Magazynowanie"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!